Лунный свет

г. Запорожье, пр-т Металлургов, д.6, оф.30
Пнд.-Пт.: 10:00 - 18:00, Сб.: 11:00 - 15:00

тел.: (061) 707 71 87
моб. тел.: (050) 879 79 79, (050) 399 66 55
e-mail:
info@luniy-svet.zp.ua

Каталог стран

Туры

Визы


Travel Sim

Як дзвонити?
Використання записної книжки
Перевірка балансу
Поповнення балансу
Відправка та прийом СМС-повідомлень
Дзвінки з України на номери TravelSiM
GPRS-Інтернет
Мобільний Перекладач
Заміна сім-картки

Тарифы

Спочатку

  1. Обережно відокремте СІМ-картку від пластикового тримача та вставте її в свій мобільний телефон* згідно з інструкцією до нього.
  2. Ввімкніть телефон.
  3. Впевніться, що в головному меню Вашого телефонного апарату з’явився додатковий пункт - «Travel SiM»
  4. Відтепер Ваш телефон має новий балтійський номер (його вказано на зворотному боці тримача). Повідомте цей новий номер Вашим рідним, друзям та колегам, залиште на своєму автовідповідачі та вкажіть на власних візитівках.

Отже, Ви маєте можливість здійснювати та приймати дзвінки у більш, ніж 180 країнах за супервигідними тарифами!


Як дзвонити?

Наберіть номер абонента у міжнародному форматі, що містить код країни та код міста або мережі. Набір здійснюється без пауз! Не забудьте перед номером набрати символ «+» або 00 (два нулі).

+ [kод kраїни] [kод міста] [номер телефону]
або
00 [kод kраїни] [kод міста] [номер телефону]

Увага! В разі відмови апарату приймати номери у зазначених форматах використовуйте, будь-ласка, такий формат набору:
*146*00 [kод kраїни] [kод міста] [номер телефону] #


Приклад:

+38 044 2238008                                              при дзвінках на київські номери
+38 050 8001001                                              при дзвінках на мережу УМЗ-050
+38 098 8001001                                              при дзвінках на мережу Київстар-098
*146*00 38 044 2238008#                              додатковий варіант набору

  • Натисніть кнопку «Call» / «Подзвонити». На екрані телефону з’явиться повідомлення “Wait for call” (“Очікуйте”) або подібне.
  • Через деякий час ви отримаєте вхідний дзвінок. Натисніть кнопку «Answer» / «Відповісти».
  • Ви почуєте автоматичне повідомлення станції (англійською) про кількість хвилин, яку Ви можете розмовляти з набраним респондентом та залежить від співвідношення поточного балансу до тарифу вихідного дзвінка у відповідній країні перебування.
  • Зачекайте на з’єднання з Вашим респондентом та спілкуйтеся!
  • Після закінчення розмови натисніть кнопку «End»/ «Завершити»


Використання записної книжки

Ви можете дзвонити обираючи номери телефонів з записної книжки телефону. Для цього необхідні номери повинні бути записані у вигляді:

+ [kод kраїни] [kод міста] [номер телефону]
або
00 [kод kраїни] [kод міста] [номер телефону]
або (в залежності від моделі апарату)
*146*00 [kод kраїни] [kод міста] [номер телефону]


Перевірка балансу

Ви можете дзвонити ти приймати дзвінки доти, доки на Ваш баланс лишається позитивним. Для перевірки балансу:

  • Наберіть на клавіатурі телефону: 099 або *146*099#
  • Натисніть кнопку «Call» / «Подзвонити».
  • На екрані телефону з’явиться повідомлення з інформацією про залишок Ваших коштів – баланс.

Додатково Ви маєте можливість визначати свій баланс прослуховуючи перед кожним з’єднанням автоматичне повідомлення станції про залишок хвилин англійською мовою.


Поповнення балансу:

  • Дізнайтеся за довідковими телефонами або на w.TravelSiM.ua адреси точок роздрібного продажу продукції TravelSiM або про інші варіанти поповнення: пряме поповнення, безготівкою, платіжними картками, в мережах платіжних терміналів, тощо.
  • Придбайте 16-значний код поповнення балансу TravelSiM у вигляді пластикової картки або електронного ваучеру номіналом $10, $20, $50 або $100.
  • Наберіть на клавіатурі телефону: *146*098 [kод поповнення]#
  • Натисніть кнопку «Call» / «Подзвонити»
  • На екрані телефону з’явиться повідомлення з інформацією про поповнення Вашого балансу.

Ви можете виконати поповнення на рахунок TravelSіM, знаючи код поповнення і номер TravelSiM, за допомогою спеціальної сторінки.


Відправка та прийом СМС-повідомлень

Ви можете відсилати та одержувати СМС-повідомлення у звичайних спосіб, згідно інструкцій до Вашого апарату. Додаткові дії з настройки, зокрема номеру СМС-центру, непотрібні вони зберігаються на СІМ-картці.

У випадку відмови Вашого апарату надсилати СМС-повідомлення (зазвичай при балансі меншому за $5) спробуйте зробити це за допомогою пункту «Send SMS» додаткового меню «TravelSiM».

Зверніть увагу!

  • Прийом повідомлень в кирилиці підтримується не всіма видами телефонних апаратів, тому рекомендуємо надсилати повідомлення в кирилиці, тільки якщо Ви впевнені в тому, що телефонний апарат, того хто отримує повідомлення підтримує кирилицю в SMS.
  • Максимальна довжина повідомлення в кирилиці - 70 символів. Якщо Ви набираєте повідомлення кириличними літерами, але обираєте <<латиниця>>, тоді кириличні літери транслітеруються в латиницю і текст відправляється латинським алфавітом.
  • Не забувайте, що при транслітерації деякі кириличні літери передаються декількома латинськими, тому в результаті повідомлення може виявитись більше, ніж Ви очікуєте і містити більше 160 символів.
  • Крім того, якщо Ви вставляєте деякі <<екзотичні>> символи, вони можуть не транслітеруватись і через це Ваше повідомлення може не відсилатись.
  • SMS через USSD не підтримують кирилицю.


Меню TravelS
iM

Ви маєте можливість здійснювати дзвінки, відправляти SMS, перевіряти та поповнювати баланс, використовуючи додатковий пункт меню телефону «TravelSiM». Це меню надає доступ до таких сервісних функцій:

  • Подзвонити («Call»)
  • Відправка SMS («Send SMS»)
  • Перевірити баланс («Check balance»)
  • Поповнення балансу («Add credit»)


Дзвінки з України на номери TravelS
iM

Набір номерів TravelSiM з України здійснюється за такими правилами:

  • з дротових ліній (Укртелеком та інші):              0 гудок 0 3725 [номер абонента]
  • з мережі Київстар:                                                  015 3725 [номер абонента]
  • з мережі Лайф:                                                        811 3725 [номер абонента]
  • з мережі УМЗ:                                                          000 3725 [номер абонента]


В разі виникнення проблем

У випадку появи підозр щодо роботи місцевої мережі мобільного зв’язку радимо змінити мережу реєстрації на будь-яку іншу сумісну з послугою TravelSiM. Тарифікація Ваших дзвінків при цьому лишається незмінною. Інструкції зі зміни мережі можна знайти в Посібнику Користувача до Вашого апарату.

В разі неможливості здійснити дзвінок або надіслати СМС спробуйте зробити це за допомогою меню «TravelSіM» - цьому випадку будуть використані альтернативні технології.

Звернутися до багатомовної служби технічного супроводу TravelSiM можна за номером *146*00 372 6868 000# з номерів TravelSiM (цілодобово, платно, згідно тарифу країни перебування).


Технічні вимоги

  • Здійснити перший дзвінок можна у будь-якій сумісній мережі в Україні або закордоном. Разом з тим радимо перевірити сумісність СІМ-картки та Вашого апарату перед від’їздом.
  • Послугою можна скористатися з мобільного телефону, сумісного з СІМ-картками стандарту GSM.
  • У залежності від країни перебування апарат має підтримувати стандарт GSM-900/1800/1900, 3G, тощо.
  • Тримач з кодами PIN та PUK необхідно зберігати, в т.ч. для можливої майбутньої заміни СІМ-картки в разі її втрати або ушкодження.

* Окремі оператори мобільного зв’язку та їхні дилери можуть здійснювати продаж телефонних апаратів з блокуванням від СІМ-карт інших операторів (Sim-Lock). Блоковані апарати не можуть працювати з картками TravelSiM.


Власникам апаратів марки Samsung
у більшості випадків необхідно одноразово провести додаткові дії на початку користування. А саме:

  • зайти в Меню -> Додатки -> TravelSiM -> Setting
  • підтвердити свій намір натиснувши "Так"
  • далі в полі вводу ввести "1101" та натиснути "Так"
  • після чого знову підтвердити свій намір натиснувши "Так" та вийти з меню.

Після цього апарат має сприймати номери у звичайному міжнародному форматі.

В разі зміни апарату на апарат іншого виробника необхідно повторити зазначені дії, але в полі вводу необхідно ввети "1102".


Відвідувачам Об’єднаних Арабських Еміратів!

Компанією ТревелСіМ була проведена робота з покращення обслуговування абонентів в ОАЕ. Завдяки цьому, з 15 квітня 2010 року в ОАЕ з’являється новий єдиний роумінг-партнер - Emirates Integrated Telecommunications Company PJSC (Мережа du). Тепер користуйтесь ТревелСімкою в ОАЕ звичайним способом, без додаткових налаштувань. Якщо Ви не маєте можливості здійснювати вихідні дзвінки – скористайтесь додатковим налаштуванням:

  • зайти в Меню -> Додатки -> TravelSiM -> Setting
  • підтвердити свій намір натиснувши "Так"
  • далі в полі вводу ввести "802" та натиснути "Так"
  • після чого знову підтвердити свій намір натиснувши "Так" та вийти з меню.

Після цього апарат має здійнювати вихідні дзвінки звичайним способом у міжнародному форматі. Або скористайтеся таким варіантом встановлення вихідного дзвінка:

  • Наберіть СМС, в якому вкажіть номер необхідного Вам респондента у такому форматі:

    +[kод kраїни] [kод міста або мережі] [номер телефону]
    або
    00[kод kраїни] [kод міста або мережі] [номер телефону]

  • Набране повідомлення необхідно відіслати на спеціальний номер 9146.
  • Через деякий час Вам надійде вхідний дзвінок відповідно до розділу «Як дзвонити» основної інструкції.

Подальші дії виконуйте згідно подальших пунктів основної інструкції.

Увага! Відправка СМС на зазначений номер платна, згідно звичайного тарифу на вихідні повідомлення. При першому включенні телефону в ОАЕ Вам надійде СМС з інструкцією щодо подальшого користування ТревелСімкою. З будь-якого питання щодо роботи ТревелСімки в ОАЕ, звертайтесь, будь-ласка, в цілодобову службу підтримки: (044)223-8008.


GPRS
-Інтернет

Для користувачів послуги передплаченого роумінгу TravelSiM, які бажають час від часу отримувати доступ до Всесвітньої мережі Інтернет пропонуємо GPRS-інтернет. Маючи відповідний телефонний апарат з цією послугою Ви зможете мати з'єднання по технологіям GPRS, EDGE та навіть 3G. Конкретні технології та швидкість передачі данних залежать від можливостей місцевої мережі, в якій Ви зареєструвалися.

Настройки апарату

Настроїти апарат для TravelSiM-GPRS можна вручну. Використовуйте, будь-ласка, наступні параметри. Детальні інструкції щодо налаштувань Вашого мобільного апарату можна знайти в Інстукції до Вашого апарату.

Параметр  Значення

APN / Точка доступу:
Username / Ім'я користувача:
Password / Пароль:
Outgoing mail server
Сервер вихідної пошти: 

send.ee
3725xxxxxxx (Ваш номер TravelSiM)
(не заповнюйте)
SMTP Вашої е-скриньки або
gprsmail.send.ee

Після настройки для доступу до мережі можна використати вбудовані відповідні програми в самому апараті, наприклад Opera Mini. Також можна використати телефонний апарат в якості модему для Вашого ноутбука. Найбільш зручний для Вас варіант використання Ви маєте обрати самостійно.

Послуга працює в обмеженному списку країн/мереж. Будь-ласка, дізнайтеся про можливість використання послуги GPRS-інтернету в необхідній Вам країні зі списку країн/мереж наведеному в прейсуранті.

Користування послугою можливе за умови наявності балансу, більшого за $9.00!!! Тарифи та список партнерських мереж можуть змінюватися без попередження. Радимо з'ясовувати актуальний тариф у необхідних Вам країнах безпосередньо перед поїздкою.


Мобільний Перекладач

Користувачі послуги передплаченого роумінгу TravelSiM можуть одержати допомогу в закордонних поїздках щодо перекладу з англійської мови. Коли необхідно з’ясувати маршрут у водія таксі, проконсультуватися щодо стану здоров’я в лікарні або дізнатися про особливості меню в ресторані більше тисячі професійних перекладачів допоможуть перекласти розмови абонентів TravelSiM з їхніми безпосередніми співрозмовниками на будь-які теми: побут, бізнес, медицина, тощо. Переклади можливі з англійської на одну з 157 мов Світу, в т.ч. українську та російську та у зворотному порядку. Послуга доступна цілодобово, без вихідних та святкових днів. Користування послугою відбувається за спеціальним екстра-тарифом $1,69 за хвилину обслуговування. Це дійсно революційна та доречна послуга у закордонній подорожі.

 
Як це працює?

Для доступу до послуги Мобільного Перекладу просто наберіть з номеру TravelSiM +372991 або *146*00372991#

Після цього Ви отримаєте вхідний дзвінок (як зазвичай при вихідних дзвінках у TravelSiM).

Після відповіді оператора на Ваш виклик вкажіть на яку саме мову буде необхідний переклад.

Вас переключать на безпосереднього перекладача обраної Вами мови.

З цього моменту Ви можете повідомити перекладачу необхідні до перекладу фрази або питання, далі передаєте трубку Вашому співрозмовнику і перекладач передасть Ваші фрази обраною мовою, вислухає відповідь співрозмовника та після повернення Вам трубки перекладе її Вам. В такому режимі Ви можете спілкуватися доти, доки Вам це буде необхідно.

Після розмови Ви можете подякувати перекладачеві та просто повісити трубку.


Що ще необхідно знати про послугу Мобільного Перекладу:

  • Щомісячні платежі – відсутні.
  • Відсутня необхідність активації послуги – вона доступна всім абонентам.
  • Відсутні мінімальні платежі – сплачуються лише дзвінки на номер послуги.
  • З’єднання з перекладачем відбуваються за секунди.
  • Наразі в парі мов одна з них має бути обов’язково англійською. Тобто переклади, наприклад, з німецької на італійську не надаються. Таким чином для людини, яка знає лише одну мову переклад можливий лише на/з англійську мову, чого, втім, цілком достатньо для спілкування у переважній більшості світових курортів або для ведення ділових переговорів. В разі знання англійської мови людина може скористатися перекладом на/з велику кількість мов, зокрема, поза туристичними маршрутами.
  • Екстра-тариф $1,69 завжди додається до вартості вихідного дзвінка у відповідній країні перебування.


Заміна сім-картки

У випадку втрати або пошкодження SIM-картки є можливість відновлення SIM-картки у центральному офісі або в регіональних координаторів.

Необхідно надати пластиковий тримач (та бажано упаковку), з яким абонент придбав сім-картку (він містить серійний номер сім-картки та ПІН-коди). Абоненту доведеться тільки сплатити вартість нової сім-картки та, в деяких випадках відповісти на прості питання щодо використання загубленої сім-картки. Після цього абонент може використовувати старий номер та залишок балансу з втраченої картки.

В разі втрати сім-картки, крадіжки або пошкодження абонентом - вартість нової сім-картки становить приблизно $9. При належній сумі на рахунку кошти для оплати відновлення можна списати з абонентського балансу.